Gyakran Ismételt Kérdések – GYIK

Út a zenéhez projekttel kapcsolatos kérdések

  • Mi ez az egész?

A Danubia Zenekar megújult honlapja, ami egyben digitális koncertterem és a zenekar élő közvetítéseink otthona is. Régi álmunk megvalósulása, mely reményeink szerint összehozza az embereket a zene iránti rajongásuk által. A témák és érzések szerint csoportosított, több száz elemes videótárban megtalálhatóak a zenekar korábbi kiemelt koncertjei, ifjúsági előadásai és online programjai egyaránt.

  • Hogyan tudok csatlakozni?

Egyedülálló tartalmainkhoz 990Ft-os havidíj ellenébe n lehet korlátlanul hozzáférni.


Az oldal felhasználásával kapcsolatos kérdések

  • Van regisztrációm, de mégsem tudok belépni az oldalra. Mi a teendő?

Minden bejelentkezéskor érdemes a regisztráció során választott belépési módot használni (Google/Facebook/E-mail és jelszó megadása). Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk itt: utazenehez@odz.hu, vagy a chat ablakban.

  • Többször elrontottam a jelszavam. Mi történik ilyenkor?

Amennyiben többször egymás után nem a megfelelő jelszóval próbál belépni az oldalra, a rendszer biztonsági okokból átmenetileg, rövid időre blokkolni fogja a fiókot. Minél többször észleli ezt a rendszer, annál hosszabb időre akadályozza meg a belépést. Ennek elkerülésére érdemes minél könnyebben megjegyezhető, de összetett jelszót választani. Ez lehet akár kedvenc zeneszerzőjének és születési évének tetszőleges kombinációja is.

  • Mi az a lejátszási lista?

Hangulatokhoz, ünnepi alkalmakhoz, jeles eseményekhez kötődő videók egy csokorba fűzve, a Danubia Zenekar szerkesztőinek ajánlásával.

  • Hogyan értesülhetek új tartalmakról?

Rendszeresen értesülhet koncertjeinkről, közvetítéseinkről és legújabb online tartalmainkról, ha feliratkozik itt: HÍRLEVÉL 


Felhasználói fiókkal kapcsolatos kérdések

  • Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre, ha a regisztrációkor elfelejtettem?

A következő linkre kattintva: HÍRLEVÉL  

  • Meddig érvényes az előfizetésem/regisztrációm?

A regosztráció nem szűnik meg. Az oldal fizetőssé válása után a videós tartalmak és online streamek elérhetősége havi előfizetéshez kötött, amely bármikor lemondható. Részletekért olvassa el fel ÁSZF-ünket!

  • Hogyan tudom megszüntetni az előfizetésem?

Előfizetését bármikor lemondhatja a profilom menüpontban.


Szponzorációval/támogatással kapcsolatos kérdések

  • Mi a különbség a pártolói kör és a vállalati szponzoráció között?

Pártolói körünket elsősorban magánszemélyek részére hoztuk létre. Ismerje meg a pártolói kör különböző támogatási szintjeit, és csatlakozzon hozzánk, ha a zenekar aktív támogatója szeretnne lenni. Pártolóinknak támogatásukért cserébe különböző kedvezményekkel kedveskedünk.

A vállalati szponzorációs programunkhoz kapcsolódó cégek a zenekar támogatásával egy olyan exkluzív körhöz csatlakoznak, amit a klasszikus zene szeretete köt össze.

További információ a pártolói körről és a vállalati együttműködésről >>> 


Hűségprogrammal kapcsolatos kérdések

  • Hogyan vehetek részt a hűségprogramban?

A hűségprogramban való részvételhez mindössze egy regisztráció szükséges.
Ezt követően lehet elkezdeni a hűségpontok gyűjtését, amelyekkel számos kedvezmény érhető el. További információ a hűségprogramról >>> 


Eseményekkel/jegyvásárlással kapcsolatos kérdések

  • Hogyan tudok jegyet vásárolni?

    - Honlapunkon a Koncertek és jegyek menüpontban, a listában szereplő események mellett vagy a koncertadatlapon található Jegyvásárlás gombra kattintva
    - Személyesen a Danubia Zenekar irodájában (1033 Budapest, Laktanya u. 35. Kapucsengő: 2), vagy a koncert időpontjában a következő helyszíneken: Zeneakadémia, BMC, Danubia Szalon
  • Hogyan értesülhetek a következő online streamről?

Új online eseményeinkről rendszeresen küldünk tájékoztatást. Amennyiben még nem tetted, itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre.