Gyakran Ismételt Kérdések – GYIK

Út a zenéhez projekttel kapcsolatos kérdések

o Mi ez az egész?

A Danubia Zenekar megújult honlapja, ami egyben digitális koncertterem és a zenekar élő közvetítéseink otthona is. Régi álmunk megvalósulása, mely reményeink szerint összehozza az embereket a zene iránti rajongásuk által. A témák és érzések szerint csoportosított, több száz elemes videótárban megtalálhatóak a zenekar korábbi kiemelt koncertjei, ifjúsági előadásai és online programjai egyaránt.

o Hogyan tudok csatlakozni?

Az oldal teljes körű használata egy egyszerű regisztrációt követően mindenki számára ingyenesen elérhető 2021. június 1-jéig, utána pedig 990 Ft-os havidíj ellenében élvezhető a világon egyedülálló tartalom.

Az oldal felhasználásával kapcsolatos kérdések

o Van regisztrációm, de mégsem tudok belépni az oldalra. Mi a teendő?

Minden bejelentkezéskor érdemes a regisztráció során választott belépési módot használni (Google/Facebook/E-mail és jelszó megadása). Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, lépj kapcsolatba velünk itt: utazenehez@odz.hu, vagy a chat ablakban.

o Hol tudom megváltoztatni a belépéskor kiválasztott kategóriákat?

Erre sajnos az első belépés után nincs mód, de aggodalomra semmi ok, videólejátszásaid alapján a rendszer alkalmazkodik, és az új kedvenceidnek megfelelő javaslatokat ajánl fel.

o Mi az a lejátszási lista?

Ünnepi alkalmakhoz, jeles eseményekhez kötődő videók egy csokorba fűzve. Az aktuális lejátszási listát mindig a főoldalon találod.

o Hogyan értesülhetek új tartalmakról?

Rendszeresen küldünk hírleveleket, melyekből értesülhetsz koncertjeinkről, közvetítéseinkről és legújabb online tartalmainkról. Hírlevelünkre itt iratkozhatsz fel. 

Felhasználói fiókkal kapcsolatos kérdések

o Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre, ha a regisztrációkor elfelejtettem?

Hírlevelünkre itt iratkozhatsz fel.

o Meddig érvényes az előfizetésem/regisztrációm?

Regisztrációd nem szűnik meg. Az oldal fizetőssé válása után a videós tartalmak és online streamek elérhetősége havi előfizetéshez kötött, melyet bármikor lemondhatsz. Részletekért lapozd fel ÁSZF-ünket. 

o Hogyan tudom megszüntetni az előfizetésem?

Előfizetésed bármikor lemondhatod a profilodban.

Szponzorációval/támogatással kapcsolatos kérdések

o Mi a különbség a pártolói kör és a vállalati szponzoráció között?

Pártolói körünket elsősorban magánszemélyek részére hoztuk létre. Ismerd meg a pártolói kör különböző támogatási szintjeit, és csatlakozz hozzánk, ha a zenekar aktív támogatója szeretnél lenni. Pártolóinknak támogatásukért cserébe különböző kedvezményekkel kedveskedünk.

A vállalati szponzorációs programunkhoz kapcsolódó cégek a zenekar támogatásával egy olyan exkluzív körhöz csatlakoznak, amit a klasszikus zene szeretete köt össze. 

További információt a pártolói körről és a vállalati együttműködésről itt találsz.

Hűségprogrammal kapcsolatos kérdések

o Hogyan vehetek részt a hűségprogramban?

A hűségprogramban való részvételhez mindössze egy regisztrációra lesz szükséged. Regisztrációd után kezdheted is a hűségpontok gyűjtését, melyeket számos kedvezményre válthatsz be. További információ a hűségprogramról itt találsz. 

Eseményekkel/jegyvásárlással kapcsolatos kérdések

o Hogyan tudok jegyet vásárolni?

Koncertjeink menüpontban, a neked tetsző koncert aloldalán található Jegyvásárlás gombra kattintva, vagy a jobb felső sarokban található jegy ikon segítségével. 

o Hogyan értesülhetek a következő online streamről?

Új online eseményeinkről rendszeresen küldünk tájékoztatást. Amennyiben még nem tetted, itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre.